در روز اول ایام فاطمیه اهالی فیض آباد تفت از مقام روحانی و امام جماعت خود حجت الاسلام والمسلمین رستگاری طباطبایی تجلیل نمودند

یزدفردا:اهالی فیض آباد تفت شب گذشته با برگزاری مراسمی مقام عالم منطقه ی خود را گرامی داشتند. بنا به گزارش خبر نگار یزد فردا در این مراسم وعاظ و ذاکرین به ذکر خاطراتی از حجت الاسلام و المسلمین رستگاری پرداخته و دلیل محبت وافر مردم به ایشان و فرزندانشان را مردمی بودن ایشان دانستند.
سپس ذاکرین به ذکر مصائب حضرت زهرا(س) ، نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند. در پایان مراسم نیز آقای سید محمد رستگاری به نمایندگی از بازماندگانِ این عالم جلیل القدر ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین اظهار داشت: « بنا به حدیث شریف نبوی ، جبرییل از خداوند تقاضا کرد او را بشر قرار دهد تا توفیق انجام هفت عمل را کسب نماید که یکی از آنها مجالسه العلماء یعنی همنشینی با علما و دیگری تشییع جنازه ی مومن است و الحمد لله اهالی منطقه از عهده این دو رسالت سنگین که وظیفه همه ماست به خوبی بر آمدند».
وی افزود:«حقیر نمی خواهم با تشکر خود اجر شما را ضایع کنم اما بنا به حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» دست همه شما که در این مجلس برای حسین بن علی (ع) سینه زنی نمودید می بوسم و اجر همگی را به آن حضرت واگذار می نمایم»[
در پایان مراسم نیز به همت هیأت محترم فیض آباد از حاضرین پذیرایی بعمل آمد..
شایان ذکرست روستای فیض آباد یکی از روستاهای توابع شهرستان تفت است که در 40 کیلومتری مرکز استان واقع گردیده و دارای اهالی متدین ، خون گرم و ارادتمند به حضرت سید الشهداء(ع) می باشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا